Kızlar benim bebeğim o kadar gazlı bir bebek ki artık ezberlemiştir happykids 😅 Doktorumuz büyüdükçe hareketi artıkça geçecek demişti. Bugün bı video ile karşılaştım. Bebeğin kollarına bacaklarına uçan balon takıyorlar bebeğin hoşuna gittiği için kipirdiyor baya baya hareket ediyor bende düşündüm hareket arttırmak için böyle birşey yapılabileceğini hemen gidip helyumlu balon aldım videoda ki gibi yaptım hem anı olsun diye video çektim hem de harketleri artsin diye böyle birşey yaptım baya baya durdu çok sevdi çok hareket etti yoruldu masaj yapayım tam dedim yaparken inanılmaz gazlar çıkardı😅 çok rahat etti artık gün içinde de yaparım ben bunu 😃 Sizler de deneyin isterseniz ise yaracaktir inşallah bu gazlar gider hemeen çocuklarımız rahat etsin artık 🧡