Zeynepeymen benim kızım da 6.5 aylık ☺️ Biz doktorumuzunda tavsiyesiyle 5.5 aylıkken tadımlara başladık klasik 3 gün kuralıyla sebze verdim sadece herşeyi buharda pişirdim çatalla iyice ezip verdim blendır kullanmadım hiç ve kan ilacı da başladığımız için bağırsaklarını çalıştıracak şeylerle başladım brokoli havuç karnıbahar pırasa Avakado gibi meyve vermedim kabız değil kızım ama kakasını ittirmeye üşeniyo o yüzden kuru kayısı veriyodum biraz haşlayıp çok az az yoğurtla beraber ondan verdim bitek böyle ekleye ekleye devam ediyorum şimdilik kendimce daha sağlıklı seyler vermeye çalışıyorum sağlıklı yöntemlerle pişirmeye çalışıyorum tuz şeker gibi şeyler zaten vermiyorum ekmek falan biraz daha sonra kendim yapmayı düşünüyorum vala bayağ uzun oldu ama aklıma gelen yaptığım şeyleri anlattım şimdilik böyle ilerliyorum ☺️☺️☺️☺️