derinsmoms valla her halt var bizde de ağlama mızmızlık uykuya direnme napsak uyumak istemiyor ağlıyor. Bide beşikte dönmeyi öğrenmiş zabdetmek mümkün değil. Uyku saatinden nefret ediyorum. Ama atakta gözükmüyoruz. Hatta güneşli günler diyor. Ama ben bişey anlamadım. Uykudan çığlık atarak uyanıyor. 3 gün var diğer atağın başlamasına ama ben 6.5 aydır güneşli gün sadece 5.ayına girdiğinde gördüm. Ondan önce ve somra hep fırtınalı hergün hemde. 2 hafta oohh bee demiştim düzeldi. Ama 6.ayına girdiği an başladı eski hallerine. Şaşırdım kaldım. Normal bebek olmuştu 🤦 gene bozuldu