asocialmom kardeşim oldu çok sancılı değil ama zor tabi ilk bir hafta güneş gözlüğü vardı 1 hafta sonra lensi çıktı bir kez ağrısı oldu ama şimdi iyi her aramam da soruyorum görüyor musun diye 😂 oda gözlük kullanıyordu çok rahatladım diyor birde arkadaşımın eşi oldu oda 4 sene öncesi kadar şimdiye kadar yaptırmadığıma çok pişmanım diyor hakkınız da hayırlısı ama gözlük ve lensten iyi olduğu ortada