doganinannesii Merhaba, birsey sorucam sizlere. Forumda ismimizi degistirebiliyor muyuz? Yoksa yeni bir hesap mi açmam gerekiyor? Rica etsem bilgilendirebilirmisiniz? @adm
doganinannesii Gorkemkc Peki nereye mail atmam gerekiyor biliyormusunuz hic bilmiyorumda ben? Bu arada teşekkür ederim. 😇