Bebeğim 10 aylık oldu, bende yavaştan kendi kendime diyete başlamıştım birkaç aydır ama sütümün iyice azaldığını farkediyorum. Süt azalıncada bebeğim hiç emmek istemez oldu zorla memede tutuyorum. Hem diyet yapıp hemde süt arttıracak şekilde beslenebilen var mı? Diyetisyeniniz neler öneriyor. Ne yiyebilirim biraz fikir verebilir misiniz? 🌸