Gfrn Hipp tahıllı elmalı iyi geceler maması aldım kutuda 5 yk 140 ml su yazıyor ölçü olarak ama su gibi oldu kaşık mama olmuyor nasıl yapılıyor bilen varmı
Mila01 Gfrn kutudakıne cok bakma ben kendım yapıyrm 75 ml suya 2 yemek kasıgı falan yapıyrm göz kararı ne koyu ne sıvı herobaby benmkı kıvamını sen ayarla mesela bazen bı yemek kasıgı yaptgm oluyr yemıyor cunku
Sebnemhzl Gfrn benim de ilk yapışım öyle olmuştu yanlış yapmışım çok sıcak olmayacak ılık olacak önce tozu tabağa dök sonra yavaş yavaş suyu ekle karıştır kıvamını sen ayarla su için
Yigitinannesi Gfrn canım önce bebeğinin yiyeceği kadar suyu bi tabağa koy içine kaşık kaşık mama koy. Her koyduğunda çatalla karıştır kendine göre koyuluğunu ayarla ben öyle yapıyorum. Üstündeki tarife göre mama çok oluyo boşa gidiyo
Acemi_ogretmen_annee Kaşık mama ne oluyor tam olarak bilmediğimden soruyorum ben normal evde kavanoz mamalar yapıyorum acaba onun gibi bişeymi?
Janss Gfrn Biraz bekleyince kıvam alıyor aslında ama olmadı mı o şekilde . Ben aynı ölçülerle yapıyorum gayet güzel oluyor ☺️
Berken Gfrn bence göz kararı yapın karıştırarak suyu ekleyin istediğiniz kıvama gelince yedirin. Bende hiçbizaman ölçüye göreyapmadım
Calisanbianne Gfrn ben göz kararı yapıyorum. Benim Oğlum çok katı sevmedi biberondan icebilecegi şekilde sıvı yapıyorum biraz onu seviyor. Bazen sinirleniyor emmek istemiyorum hemen mama yapıp veriyorum
Gfrn Calisanbianne sıvı hiç içmedi canım hep tükürüyor kızıyor bağırıyor saçımı flan çekiyor verme bunu bana diye :) biraz sinirli de kendisi o yüzden katı verdim bugün göz kararı yedi biraz