MinnakTosbagm Merhaba anneler Alerji testi nasıl yapılıyor bebeğim için biraz korkuyorum da aydınlatır mısınız ? Çok can yakıyor mu acabaa? Ayrıca ne kadar sürüyor ? 🙄
dertlikerkenez MinnakTosbagm 3 yasına kadar alerji testleri yanıltıcı sonuç verdiği için hem çocuk doktorumuz, hem alerji doktorumuz test istemedi. Deneme yanılma ile bulduk ürünleri.
tosbikannesiii MinnakTosbagm canım biz daha yeni yaptırdık iki kolunu kalemle çizip kenarlarına plastık ama ucunda igne olan seyleri batırıp üzarine bisey damlatıyorlar 15 dakika icinde çıkmıştı
MinnakTosbagm Mervedenizz Benim minnak erkek teyzesi 3aylık bebeğim süt alerjisinden şüphelendi ilkten doktorumuz ama ben süte olduğunu düşünmüyorum paketli gıdalara olduğunu düşünüyorum
Mervedenizz MinnakTosbagm anladım benim kızım 8 aylık oldu dün aşırı kaşıntısı olduğu için gittik allerji testi istedi doktor süt alerjisi kandan bakılıyor bebeklerde çok geçmiş olsun 💐
Mervedenizz MinnakTosbagm bu arada bizde kanda çıkmadı aljersisi ama vardır dedi doktorumuz . Doğduğundan beri göz kapaklarında kızarıklıklar vardı hala geçmedi meğer egzama olmuş ondanda çok kaşınmış
BernaSzn MinnakTosbagm paketli gıdaltım hepsi süt ve süt ürünü içeriyor zaten bebeğiniz daha küçük testte çıkmayabilir ben 4 aylıktı oğluma yaptırdığımda çıkmadı ama süt ve yumurtaya alerjimiz var tüketince yüzünde egzama oluyor
Alparslan-mom MinnakTosbagm süt proteini alerjisi. Paketli gidalarda da var nebyazikki. Cekirdekte bile olabiliyor uretik tesisine gore. Kanda bakiliyor. Ama bagirsak tepkimeliyse bebeginiz hic bir sey cikmiyor. 6 aylikken yaptirdik dogru sonuc versin diye hic bir sey cikmadi. 4 aydir da diyet yapiyordum. Doktor alerjik degil dedi. Ama tabii inanmadim cunku cpk bariz belirtileri vardi. Yani testten once sizin gozlemleriniz onemli. Ben bosuna 1200tl para verdim teste. Sonra doktor değiştik. O da deri de bakti. Ve et balik sut domates cikti. Zaten ben bunlari diyetimden çıkarmıştım. Biliyordum yani. Gaita testleri de yapipmisti 3 aylikken. Onlarda da cikmamisti. Alerji hemen saptanmiyot maalesef. Dedigim gibi sizin gozlemleriniz onemli. Gecmis olsun
Mom25 Mervedenizz kızımında sut alerjısı var bızımde göz kapaklarında kızarıklık var bızdede hıc gıtmıyor alejıden oluyor dıyorlar ama krem falan kullanıyormusuz
Bsra1 BernaSzn merhaba , benim de kızım 3,5 aylık test yaptırmadım ama yüzünde egzama benzeri şeyler var siz test yaptırıp mı öğrendiniz ?
MinnakTosbagm BernaSzn Ya canım benim benimde derdim o evet paketlilerde oluyo olmasa bile az miktarda peynir altı suyu oluyo ama ben her sabah penir yumurta tüketiyorum hatta sütlü tatlı hastasıyım üstüne üstlük koca bir bardak süt içiyorum herhangi bir tepkime yok cilttede kakada da ama mesela dün aksam bir yudum kola içtim kaka yeşil o yüzden ben alerjisi olduğunu düşünmüyorum ama doktorumuz çok ısrar ediyo çok arada kaldım
Mervedenizz Mom25 evet bugün başladık kreme doktor yazdı egzama içinmiş ama krem 2 günde geçirir dedi .
Gizzy Mom25 göz kapaklarndaki kızarıklık doğum lekesi diye geçiyor. Alerjiden mi? Yani bizimki doğduğundan beri var yavaş yavaş gecicek dedi doktorumuz
Mervedenizz Bsra1 yok egzamayı doktor parmaklarıyla dokundu böyle pütür pütür ve kızarıksa dokunduğunuz yerler egzama dedi . Bi krem verdi onun için ilaç değil nemlendirici krem eczanede satılıyor duştan çıkınca bütün vücuda sür dedi resim atabilirim isterseniz yorumları da okuyun bi trendyolda da varmış
Bsra1 Evet ya bi ismini söyleyebilir misiniz kremin , bende doktora götürücem ama bugün baya huzursuz oldu kaşıntısı var elleri devamlı yüzünde kaşımak istiyor. Peki kalıcı bişey mi Ki bu sizin geçti mi
MinnakTosbagm dertlikerkenez Bizimki ısrarla istiyor ve ben istemiyorum çok arada kaldım ki bebeğimde ciddi bir belirtide yok ilk 1bucuk ay kakası mukuslu ve yeşildi oda geçti artık