Merhaba oglum 13 aylik ve kan tahlili yaptirmamiz sonucunda ogrendik kolestrol olduğunu(babasında ve ailesinde var ) bugün doktora götürdük fakat herseyi vermeye devam edeceksin ocak ayından sonra bakacagiz dedi . Neden beklediğimizi sordum yükselip yukselmiyecegini kontrol edeceklermiş bugünde karaciğerine bakılması gerekiyordu bence yada bana bir liste vermesi gerekmiyor mu . Ki zaten her seyini 1 yaşi geçmiş olsa bile ayrı ayrı pisiriyorum eşimden dolayıda dikkat ederim yemeklere çünki yükselmesin diye . Şimdi size sorum aynı durumu yasayan var mi .😕