BaraninAnnesi evet çok haklısın soğuktan hasta olsa rusların bebekleri hasta olurdu bağışıklık kazandırıyorlar doğar doğmaz. Bizler çok pimpirikleniyoruz işte üşüyünce hasta olur sanıyoruz oysa teeleyip soğuyunca daha çok hasta oluyorlar. Ablam doğum yaptığında yanında ki kadın 2.bebeğine doğum yapmış oda 1.bebeğinde aman hasta olur aman sıkı giydirmeyim aman üşümesin diye pamuklara sarmış. 2.bebeğinde camın önünde durmuş bebeğiyle ablam hasta olursa demiş oda yok alışsın 1.bebeğimde o hatayı ben yaptım sürekli hastanelerdeydim bunda o hatayı yapmayacağım demiş.