Mom080 Merhabalar 33 aylik yavrusu olanlar 🌺2 yaş ile 3 yaş çocuğu olanlar neler yapıyorsunuz evde? benim kizim hep sıkılıyor sanki artık nasıl eglendirsem vakit geçirsem bilemedim sizinkiler nasıl🤔vaktiniz nasıl geçiyor yazarsaniz sevinirim,🥰❤️
Esdoel Mom080 haziran doğumlu kızım bizde çok sıkılıyoruz dışarı yok park yok allahtan kardeşi varda az çok onla oynuyor hele yürümeye başladıgu zaman daha çok vakit geçirmeye başladılar 😊
2prenss_annesieliff_ Mom080 4 nisan doğumlu oğlum çok çok çabuk sıkılıyo herşeyden bir oyuncaktan en fazla 10 dk oynuyo sürekli peşimde 😑top oynuyoruz yakalamaca saklambaç kör ebe filan oynuyoruz
Sakinolseherjim_ Mom080 33 aylik mi 😂😂 ya yasina girince neden hala ayla söylüyorsunuz 😂😂 mesela benimki 6 aylik minnoşum😂 genellikle bizde zaman aksama kadar kucak ve annesi seni istiyor buyla geciyor 😂🤸♂️
Cennetinsusu Mom080 28 aylık kızım ne oynayacağımızı şaşırıyoruz. Dışarı çıkamıyoruz malum eve hapsolduk. Sürekli oynamak istiyor. Sıkılıyor 😕
Mom080 Esdoel kizim oglum da ayni şekilde az da olsa oynuyorlar 🥰siz nasıl vakit geçiyorsunuz bir gün içerisin de🌺
Esdoel Mom080 sabah önce kahvaltı yapıyoruz sonra ben küçüğünü uyutuyorum kızıma TRT çocuğu açıyorum o izlerken yarım saatte yatak yorgan ortaligin dağınıklığı vs topluyorum. Sonra müzik açıp dans ediyoruz spor yapıyoruz diyete basladim 😂 sonra telefondan eğitici oyunlar şekilleri yerlestiruyrsun vs onunla oynuyor sonra kardeşi kalkıyor onu la oynuyor sonra öğlen yemeği sonra onlar oynarken ben hemen süpürüp dilme islemine geçiyorum. İşim bitince ne isterse onu yapıyoruz 😂
Mom080 2prenss_annesieliff_ 28 mart doğumlu kizim oda aynı şekilde hep cok sıkılan bir tavırla dışarı diyor 🥺
2prenss_annesieliff_ Mom080 sürekli dışarıya çıkmak istiyo ama çıkamıyoruz malesef bugün sadece annem egeldimçok mutlu 😂
minikbebeklerim Mom080 benim kızım da 26 Mart doğumlu. Kardeşi hergün hastaneye fizik tedaviye götürüyoruz o da bir saat babasıyla hastane bahçesinde parkta yada köpeklerle oynuyor. Onun dışında evde oyuncaklarıyla oynamayı seviyor. Ben çalışıyorum kızım hep evde bakıcıyla ya da anneanneyle kalmaya alışkın o yüzden çok dışarıyı istemiyor. Masasına oturup resim çizmeyi boyama yapmayı seviyor. Birlikte ders çalışıyoruz sayılar çiziyoruz vs. sonra ödev veriyorum kendi yapıyor hoşuna gidiyor bunlar. Birde doktor merakı var bir doktor seti çantası var hiç elinden bırakmaz sürekli bebeklerini ve bizi tedavi eder.
Mom080 Esdoel küçüğü kaç aylık 🥰benim kizim da izlemiyor tv yi ama telefonu versem eline hayatta brikmaz 😁👀
Esdoel Mom080 11 aylık oldu dün. Kızım da sadece rafadan tayfa , unu , arı maya yi izliyor başka izlemez hiç ,😂
2prenss_annesieliff_ Mom080 aynen valla dışarda koşup oynaması hava alması gerekirken evlere hapisis insallah bir an önce biter bu virüs illeti de kurtuluruz
Carlistonbiber [url=https://hizliresim.com/DMOs0V][img]https://i.hizliresim.com/DMOs0V.jpg[/img][/url]
Mom080 Carlistonbiber ahah evet bunu görmüştüm, 😀 😀 😀 🙈🙈🙈ama öyle ne 2 ne buçuk ne 3 kaç diyeyim ki🙈🙈🙈😁
Sakinolseherjim_ Mom080 😂😂😂 at desem at değil eşek desem eşek degil bu biiiiir okapiii😂😂 allah bagişlasin canim bunlar işin gırgırı