Kzyannesi17 ben 6aydir prima kullaniyordum ama beden buyudukce veya altina yapma sayisi cok fazla olmaya başladı ve pahali gunluk 7 8 defa degistiriyorum bi kere bimin bezini kullandim sizdirmadi guzel geldi gece prima gunduz biminkini kullaniyorum her değiştiğimdede bepantol sürüyorum bisey olmasin diye