Busraata Melek7377 bende kullanıyordum emmeye başladı sonra sayesinde göğüs ucum büyüdü ,şimdi de zorda kalinca kullanıyorum
Gorkemkc Melek7377 lansinonh çiftliyi kullandım memnun kalmadım baby plus çiftliyi kullandım memnun kaldım en son lansinoh manuel aldım göğüs ucu biberonlu ondan gyet memnunum olan sütümü bayağı sğıyor diğerleri sağmadı
Melek7377 Peki markaları ne acaba bende aldm markası Kraft ama kullanmaya korkuom sağlıkli değildir diye
Melek7377 Aslında ben kullanmak istemiyorum bebeğimin boğazında surekli süt kalio mosmor kesilio bende bunu aldm 😔