EslemDilan Poyraz_Efem ahhh kıyamam bnde bir sürü şey aldım yaptırdım özendim emzik zincirleri vs hepsi süs niyetine duruyor dolapta 🤣
ikibidikinannesi Zhnce hiç söyleme hep çürük dişleri gluten alerjisi çıktı onun için mama veriyorlarmış onu veriyorum diyo bahanesi o bende 29 aylık oğluma bıraktırma çabasındayım ne bıraktırıyon daha küçük deyip duruyor sinir oluyom valla
Zhnce SinyorinA ben pipetli bardak 5 tane falan aldim onlar cok rahatlık oldu cidden Hem çekmeyi öğrendi Hem rahatlıkla kendi başına içebiliyor kolay alışır 😊😊
Glsum_ats05 EslemDilan Benim kızım 3.5 aylık olana kadar tutmuyordu canm ben çok ağlayinca yada gece uykularında veriyodum öyle öyle emiyor şimdide sadece uykusu gelirse ağlarsa emiyor çok bağımlısı değil ama gerçekten çok işe yarıyor 🙂
Zhnce ikibidikinannesi çocuklarına niye böyle zarar veriyorlar ya o çocuk ileride bunu kafaya takabilir bi travma bile olabilir ozguveni eksik bi cocuk olabilir İlkokula başladığında sıkıntısını cok yasar Cocuklar şaka adi altında dalga geçerek uzebiliyorlar birbirlerini ona maruz kalırsa o zaman annesi vicdan azabı duyar mı acaba
Oscar EslemDilan Benim oğlum da hiç almadı emzik yüzüme karşı tükürüyordu her verdiğimde 😂 zaten emzik taraftarı değildim ben hiç bir zaman çevremde çok konuşan oldu işte emzik ver rahat edersin diye ama etrafıma baktım emzik kullanan bebekler de yeri geliyordu durmuyordu uyku yoktu açıkçası ben çok memnunum tutmadığı için birde onu bıraktırmak için uğraşmak var 🙄😊
ikibidikinannesi Zhnce açıkçası hiç sanmıyorum maddi durumu iyi olduğu halde oğlunun hastalığını kullanarak yardım isteyen insanlar bunlar
anneadayi06 EslemDilan benim ki de 3 ay 20 günlük denemediğimiz marka kalmadı asla almıyor öğürüyor çok nadir tuttu emziği 10 saniye sürmedi 😂😂😂 eşim artık emziğe bir lira para vermem diye yemin etti çünkü internetten araştırıp araştırıp şunu al onu tutarmış bunu al bunu tutarmış diye diye aldırdım emzikleri bebeğim de tutmadı adamı bunalttık artık 😂
fatimaozel EslemDilan evet emzik biberon hiç almadı. meme aldı bol bol emzik niyetine 😂😂 aventin mor suluğunu almıştım 6.ayında nasıl mutlu olmuştum ilk defa biberon gibi seçiyordum 😂😂😂 şimdi 25 aylık almıyorsa emzik zorlama derim ben
Mom62636362 Deletedmom75 ay inşallah tutar ya, ilk müsait anımda alıcam inşallah, Teşekkür ederim canım ❤
Mom62636362 Busra1998 20-30 kere veriyorum biliyor musun, her seferinde de kendime “sakinim” diye telkin etmem gerekiyor. Bazen sanki beynimde öfke kıvılcımı çakıyor zor tutuyorum kendimi çıldırmamak için, eşime devrediyorum 😖
Fato55 EslemDilan var canım su içtikten sonra biberon un peşine veriyorum hemen emsin diye anında anlıyor ve atıyor