Dönerler uykuda emeklerler hatta otururlar bile 😄 bizimle yatardı dönmeye başladıktan sonra yatagina alıştırdım çünkü bize carptikca daha cok uyaniyor bizim yorgan yastiklar suratini kapatiyordu artik yataginda yatiyor 12 aylik. Hala uykuda sekilden sekle girer ama daha az uyanır. Yorgan battaniye kullanmayın tehlikeli olabilir. Uyku tulumu kullanıyoruz biz. Çözümü yok :/