Arkadaşlar selam! Öncelikle nasılsınız keyifler nasıl biliyorum bi çoğumuz aynı kaderi paylaşıp eve tıkılanlardanız 🙈 Allah sağlık versinde bu günlerde geçecektir elbet Sormak istediğim kızım 8 aylık ve kendi ayağa kalkabılıyor bi yere tutunarak durabılıyor evde yürüme arkadaşı mevcut sizce onu kullandırmaya başlayayım mı? Yoksa daha erken mi tecrubeli annlerimizden fikir bekliyorum Kendinize iyi bakın 🌸😇