tirtilinannesi 5 gün sonra 3 aylık olucaz gün içinde bikac tane mandalina yada portakal yersem sancı yaparmı çocuğa
Ata20 tirtilinannesi Ben her gaz yapan yiyeceği önce tadımlık yedim, sonra yavaş yavaş normal porsiyona döndüm o da alışsın diye. Akşamları rezene sabahları kimyon içtim ve neredeyse hiç gaz problemi yaşamadık.
Melusina tirtilinannesi ben yedim canim hatta suyunu sıkıp iciyorum kabizlik problemi var ikimizde de iyi geliyor bide kış ayindayiz c vitamini onemli ben yesrm de yemesem de hem anne sutu hem mama da verdigim icin hep sanci oluyo
bustek tirtilinannesi merhabalar 😊 bu yeme içme durumu tamamen bebeğinizle alakalı ya. Ben de herseyi yeme tarafındaydım lakin her gaz yapacak şeyi yedikçe ne yazık ki gazdan kıvrandık bunların içinde mandalina da var. Bir tane yedim ve tüm gece ayaktaydık oğlumla aynı şeyi çilekte de yaşadık 🥴🥴 çilek gaz yapar mı beee yaaa dedim ikinci kez yedim ayyy uykular haram oldu gençliğim bak talan da oldu 😂
tirtilinannesi Zekzek offf cevremdeki herkes yeme sanci yapar diyip durdu bende yemedim hic sütüm ceker diye tadımlık yedim
Kuroneko O kadar cok konu açılıyor ki neredeyse her besin hakkında gaz yapar mi konulari var anne ne yiyecek bu durumda:) her şeyden makul miktarlarda yiyebilirsiniz bu kadar detay düşünürseniz aç ve vitaminsiz kalırsınız bebek ve sizin icin daha kötü.
tirtilinannesi Belinaysmom teşekkür ederim artii yicem bence herkesin dedigine kulak asmamak gerekiyormus ya çevremdekiler onu yeme şunu yeme bıktım
tirtilinannesi Melusina büyüdükçe bagirsaklari rahatladıkça geciyormus gaz sorunu şuan 58 cm boyu oldu baya rahatladi zaten
Aysssss Eger bebişim gazlı bebekse yeme canım gaz yapar ekşi şeyler eğer gaz yaşamıyorsunuz yiyebilirsin ama
Melusina tirtilinannesi ay insqllah canim gecsin de kurtulalim artik şu gazdan ya 1 haftadir yavrum ne haller cekiyo bagira bagira
tirtilinannesi bustek merhaba ayy çileğin gaz yaptığını ilk kez duydum böyle böyle tecrübe sahibi oluyoruz deneyerek ilerleyecegim bende 1 gündür yiyorum bakalım bi değişiklik yok gibi umarım o uykular banada haram olup gençliğim talan olmaz 😄😄😄😄😄😆
Halime_Ciner01 tirtilinannesi benim 1ay 16 günlük bebeğim var ve gazı var doktor diyet önerdi ve diyetin için de portakal ve mandalina da var bebeğe gaz yapıyormuş ve doktorun söylediğinden belli diyetteyim çok şükür duzeldik unutup yediklerim oluyor bazen o gün çok huysuz oluyor
tirtilinannesi Halime_Ciner01 ilk zamanlar cevremdekiler yeme dediler bende yemedim gaz sorunumuzda yoktu çok şükür simdide3 aylık zaten 1 gündür yiyorum bakalim bi değişiklik yok gibi😄
tirtilinannesi Melusina valla boyları uzayana kadar çekiyoz işte canım sabredecez de olan yavrucaklara oluyor