Bebeğim 4 aylık çoklu gıda alerjisi çıktı doktorum raporlu mama verdi mamanin için pekmez vanilya şurubu katım ama bebegim hiçbir şekilde biberonu tutmuyor gitgide zayıflıyor kaç tane doktora gütürdüm bir türlü çaresine bulamadım kızlar Allah rızası için yaşıyan varsa ne yaptınız nasıl çüzümler buldunuz bana yazın lütfen 🙏🙏😭