___sonbahar___ ben de öyleyim, tırnak kesme işi daha soğukkanlı olduğu için eşimde. Onun bile bir kez kanatmışlığı var. Sanırım böyle canımız yana yana içimiz gide gide büyüyeceğiz 🥺 Biz de uyurken kesiyoruz canım. Uyuduğu zamanlarda deneyebilirsin. Ayrıca arkadaşların dediği gibi küçük makaslar var. Onlarla başlangıç yapabilirsin.Elleriyle keşfediyorlar dünyayı, bunu düşünerek bir adım at, Cesaretini topla, yapabilirsin 💪🏻💪🏻 (Tabi benim de toplamam lazım 🙈)