Hub1 Sevgili anneler 40 çıkımı kontrole gittiğinizde doktor rahim için muayene yaparken alttan mı bakıyor yoksa üstten mi muayene ediyor?
Mom091 Hub1 ultrasonla bakmıştı. Dikiş yerim şişmişti o yüzden ilaç vermişti tekrardan. Birdaha da gitmedim😁
Hmtgce Hub1 bunun için doktor mu kontrole cagriyo siz kendiniz mi gidiyorsunuz. Bana birşey demedi doktorum gel et diye.22 gün oldu sezeryan oldum
aysenurkerem bsr1453 evet bana verdi jel iz hafiften yok olmaya başladı daha doğrusu kızarıklığı gitmeye diyim