Yakupbebek canım sen yazınca kendi yaşadıklarımı hatırladım, benim de sütüm çok az bebeğim emmiyor beni doğduğundan beri, herşeyi denedim. Bir tek e bebek te satılan promalt var anne sütü arttırıcı içecek hergün bir tane içinde 20-30cc çıkan süt max 40-50cc çıkmaya başladı tabi daha da artmadı. Deneyebilirsin. Solgar brewer yeast kullandım bende hiç işe yaramadı. Ama tabi biraz da insandan insana da değişiyor sütün miktarı. Allah sana kolaylıklar versin canım annem. Ve bana da 🤲