Aslında bebeğim 6 aylık olunca başlayacaktım ama diyete başlamazsam kendimi durduramayacağımı farkettim ve daha çok kilo almaya devam ederim diye başladım. Sabahları 2 yumurta, 3 zeytin ,bir dilim tam buğday ekmeği daha sonra bir tane yeşil biber ,1 tane domates ,1 tane salatalık biraz lor peynir yiyorum bir bardak yarım yağlı süt içiyorum, öğlenleri salata tarzı şeyler yiyorum yine ara öğünlerinde atıştırmalıklar yapıyorum yiyorum akşam da yemeklerden az bir şey yapıyorum çok yağlı bir yemek yaptıysam o yemeğin kendime yağsızını yapıyorum sen ayriyeten 3 litre su içiyorum. bu sütünü azaltır mı ?herkes diyet yapma sütün azalır diyor ama ben sadece sağlıklı beslenmeye çalışıyorum