Merhabalar 15 günlük bebeğim var bugün sağlık ocağından arayıp topuk kanı sonucunu bildirdiler. TSH ve kistik fibrozis yüksek çıkmış. Tekrar kan alımı için çağırdılar. Kistik fibrozis için çok korkuyorum benimle aynı durumda olan biri var mı akıl verin lütfen nedir ne değildir kafayı yiyeceğim kaç saattır