Ben baby me pişik kremi aldım bundan önce bapanthol veya mustela kullanıyordum sürdüm bügün 3.gün poposu iyce kızardı Pütür Pütürge oldu baby me kullanan oldu mu ondan mı yoksa zaten pişik olacaktı kremi mi suçluyorum bugün kullanmayı bıraktım sormak istedim böyle olan var mı