Kızlar merhaba biz 4 aylık 5 günlüğüz huysuzluğunu geçtim artık ama ağlayarak uyanması beni üzüyor. Gece çığlık çığlık uyanıyoruz birden sonra sakinleştirip uyutuyorum bir saat sürmeden tekrar oluyor. Atak mı bu ? Ataksa geçince düzelecek mi ? Biri yardım etsin ☺️