Haribo bebeğim 2 ay 23 günlük doktorumuz 2 ay kontrolünde gece 5 saati geçmesin demişti. 5 saate kadar müdahale etmiyorum. 3saatten önce uyanmıyor.3-4 saate uyanıyor. Geç uyuduysa ve tok olduğuna eminsem(uzun emdiyse) 5 saati nadiren geçiyor yarım saat kadar. Ama 6-7 saat uyuyo diyenler var şaşkınım ben de.