vilnius Annebal kendim eğitimciyim bende kararsız kaldım almak için . İlk adım eğitim setini alacağım ancak 2 yaştan başlıyor . Bu sürece kadar da adım adımı deneyebilirim yada ilk adıma bir kaç ay erken başlarım kalan zaman diliminde kendim etkinlikler yaparım .
Annebal vilnius ya biz okuldada cok kullandik bole setler benim cok hosuma gidiyor o yuzden almak iyi olcak gbi geliyor
nesliysldl Annebal bence set cok güzel,sadece bazen bizim kadar hevesli olmuyor bebeklerimiz o zaman düşünce hemen olumsuza evrilebiliyor kolayca😂 ama ilgi meselesi yani o gün ilgilendiyse diğer gün istemeyebiliyor,ben yine de teklif ediyorum tabii
Annebal nesliysldl cok haklisinz evdede hep oyun olusturuyorum zaman harciyorum hic istemiyor umarim bu sette aynisi olmaz insanin cani sıkılıyor her zaman da degisik seler bulamiyorum cok kucuk oldugu icin
demirboy Annebal bende eğitimciyim aynı şekilde donanımlı olmasını beklerim.kullananlar biliyorum hatta içeriklerini de gördüm ay ay güzel şeyler geliyor ama o sete göre fiyat çok yüksek bence. Talepten dolayı fiyatı bi anda artırdılar 2 sene önce sanırım. Yani baktığın zaman basit etkinlikler bir de tutup kaldırılan yerler falan yırtılıyor kitap kartondan ama etkinlik kısımları dayanıksız elde kalıyor bunu satıcıya da söyledim tatmin edici bir cevap vermedi. Benim oğlum yırtılacak bir şeyse içerikten çok kopartmaya odaklanıyor ama karton kalın kitapsa yırtılacak yeri yoksa okumaya çalışıyor.
Annebal demirboy yaaaa gercekten benm oglumda ole kitabi eline aliyor hakikaten yirtiliyorsa once yirtmaya calisiyor… realist olmak gerekirse bende fiyatindan dolayi bu postu actim hani o fiyata olan bir sette neler var diye…
Maviyesil121212 Annebal adım adımın sitesine girin ay ay içeriklerinin fotoğrafı var bizim 3 ay sonra bitiyor üyeliğimiz yenilemeyeceğim ama hangi ay hangi içerikleri vereceklerine bakacağım, ona göre etkinlikler yaptıracağım evde o paraya cidden değmez
Annebal Maviyesil121212 aaaa ole gosteriyorlarmi ben bilmiyordum onada bakim o sekilde gosterilmesi daha net karar aldrcak bana.. hevesliyim almak konusunda aslinda ama hakikaten degmesi de lazm yani
nesliysldl Annebal evet caba harcayıp istemeyince aşırı moraliö bozuluyor.Ama sette en azından üç dört etkinlik yaptırsam kâr gözüyle bakıyorum
Annebal nesliysldl aynen oyle ya hem zaman hem caba bosa gidiyor diyorum bazende bi sal cocugu kendi kendine bi buyusun diyorum ama onada gonul razi degil
Deletedmom_6 Annebal ben de 6 aylık deneme paketi sipariş ettim. 9. Ay itibariyle başlayacağız, postu takipteyim 🖤
Annebal Deletedmom_6 kendi sitesindenmi deneme paketini siparis verdiniz.. bide deneme paket istedigin ay icin oluyormu
demirboy Annebal trendyolda falan istediğiniz ayı seçip sipariş verebiliyorsunuz çok kararsızsanız bir tane alıp bakın. 119 tl. Adım adımdan Senelik alırsanız da aylık 109 tl oluyor çok da fark yok en azından görmüş kullanmış olursunuz. İlk deneme için bir tane alıp inceleyebilirsiniz
Deletedmom_6 Annebal 6 aylık üyelik yaptırıyorsunuz. Deneme paleti diye geçiyor. Kendi sitesinden sipariş verdim
Annebal demirboy cok tesekkur ederim sevgili anne cok guzel yardimci oldunuz bana allah razi olsun sizden 💜🤗
Annebal Deletedmom_6 6 aylik uyelik yaptirincami deneme paketi gonderiyolar… yani deneme almak icin uyelik sart olemi
Yerfistigininannesi Annebal başaran nisa sayfasına bakın ingde oda bebeğiyle güzel aktiviyeler yapiyo sizde ondan bakıp yapabilirsiniz tavsiye ederim
Annebal Deletedmom_6 allah allah ama olesi cok sscma deglmi belki begenip almicam. Nie 1 set icin 600 lira gomeyimki
Deletedmom_6 Deletedmom_6 yanlış anladınız, minimum 6 aylık paket oluyor. Her ay ayına uygun olan paketinizi kapınıza gönderiyorlar. Hatta bugün kargom geldi yalnızca 9. Ay içerisinde. 16. Aya kadar her ay kapıma setler gelecek
Furug Annebal bugun kuzenim hediye gonderdi 18.ayi cok begendim kizim 15 aylik 16yi 17yi alsammi diyorum tamda ben de bunu sorcaktm