Fatmanur1703 turansmom ayrıca fiyat indirimi var 2 günlüğüne bence kaçırmayın benim bebeğim daha 4.5 aylık 5 ay sonrasına eğitim desteği veriyorlar
Fatmanur1703 ftmyrc valla daha eğitim almadım ama herkes nasıl teşekkür ediyor bilemezsin ınstadan bak bebekçocukuykueğitimi yaz
ftmyrc Fatmanur1703 ya takip ediyorum aslında görüştümde 5 aydan önce başlamıyolarmış biz daha 3 ay 15 günlüğüz kitleri varmış 3 günde harfi harfiyen uygularsak garantiymiş ama bilemedim ya telefondan nasıl olcak ki
ephy Benimki hemen histerik ağlamaya geçiyo sinirlenince zor sakinleşiyor. Aramızdaki sağlıklı güvenli bağı zedelemek istemediğim için çok ağlatarak bekleyerek uyku eğitimi veremem sanırım, varsa bebişimi üzmeyeni denerim😀
Angelif35 meryembetul ne güzel ne mutlu size, ben de yapabilirim miyim acaba başarılı olur muyum bilemedim, 6 ay 6 günlük oğlum aslında uysaldır ama çok ağlamasından korkuyorum😔
Fatmanur1703 Angelif35 0-18 ay bebeğiniz için zihinsel gelişim sürecidir daha gec değil bence zaman kaybetmeden uyku eğitimini verin ki birazcık sabredin dayanın oda çok güzel ve kaliteli bir uyku uyuyacak sizde kendinizi zinde hissedip ona daha yararli olmak istemezmisiniz
meryembetul Angelif35 Allahin izniyle olursunuz insaallah 🙏🏻 ve inanın o kadar mutlu oluyo ki insan anlatamam… Bn ayagimda salliyrdum ve artık ağlıyordum diz kapaklarımda sıkıntı var bide bnm ilk gün annem yanıma gldi eğitime başladığımda uyuduğunda sevinçten çığlık atasım glmisti. Bnce geç kalmadan başla yaparsın güven kndine çok ağladığında al kucağına sakinleşti yerine koy tekrar dewam et… Ama gerçekten sabır istiyo biraz…
Fatmanur1703 ftmyrc bide mezun oluyorsun bak instagramdan tamamlayanlara belge mi.ne veriliyor istersen uyku öncesi evine gelip eğitim bile veriyorlar yüz yüze eğitim ama onun maddi mablagsibi bilmiyorum sormadım instagram storylerine bak nasıl teşekkür ediyorlar herkes
meryembetul ftmyrc yüz yuzede gelseniz eğitmenle siz uyutacaksiniz telde olsada siz… O yuzden eğitim annelere veriliyo bebeğe deil… Size anlatiyo sizde uygulamasını bebeğinize yapicaksiniz… O yuzden başarabilirsiniz yapanlar nasıl yapıyo bnm ne eksiğim var o annelerden deyip başlayabilirsiniz ….