Elif00 biz 🤷♀️ 7 ay 1 günluguz daha. 5,5 aylikken ek gidaya alışkın diye yoğurt vererek başlamiştim. (Oğlumda da bu şekilde başlamiştim. Maşallah her şeyi yiyordu.) Ama kızim ne versem öğürüyor, ya da agzindan çıkariyor. Daha hic çorba içiremedim. Patates ,kabak havuc püreleri yapıp verdim ama yemiyor,agzından çıkariyor hep. Sadece bebe büskivisine cok az pekmez koyup mama gibi yapinca yiyor. Baska birsey yemiyor. Emziriyorum. Gece yatarken tok yatsin diye mama veriyorum. 1 2 yudum ictikten sonra gerisini icmiyor. Ve 1 haftadir geceleri inanılmaz agliyor. Sabaha kadar emiyor, uyumuyor. Sabaha karşı uyuyor ama o da 1 saat felan. 🤷♀️ ne istiyor anlamiyorum. Ek gidaya da başlayamadik bizde tam olarak. Ne kahvalti ne corba, hic birsey yemiyor.