Badeekus [url=https://hizliresim.com/qwfsIr][img]https://i.hizliresim.com/qwfsIr.jpg[/img][/url] Kontrolumuz var 9 unda ama sizdende bilgi almak istedim terlediği içinmi oluyo acaba bişey öpücüğü diyolar bide bilgisi olan varmı
Cnngn Badeekus Aaaa çilek 😁😁😁 benim oğlumda da var doğduğundan beridir.buyudukce silinio ordan biz şuan 1 hafta sonra 9 aylık olucaz az birşey kaldı gidio
Badeekus Cnngn Arusdara Ankakusu35 Deletedmom60 Annem123 3 aylık kızım kızlar emziriyom teşekkürler aydınlatmanız için tedirgin oluyo insan😍
Ankakusu35 Badeekus benimde üç aylık geçiyo kırmızı lekeler canım bizdede var arada sönüyo arada belirginleşiyo
Rubab_Mommy Badeekus Benim kizim 3 ay 12 gunluk.Ondada oluyodu .Terledigi icin.Pişik kremi surdum 1 2 kez gecti🌸
serebro Badeekus gül lekesi deniyor oğlumda da var doğduğundan beri bir zararı olduğunu söylemedi doktor. Genetik bizimki eşimin annesinde abisinde falan var hep
Bsecill Badeekus bizimde var böyle kırmızılık bu kadar yoğun değil ama var, bende defalarca sordum doktorlara önemli olmadığını söylediler benimde ensemde böyle kızarıklık var zaten 😊
burcikk Badeekus canım benim bebeğimin aynısı kızarıklık lütfen bilgi verirmisn ulan ne durumda sizinki….
birfincantuzruhu Badeekus leylek ısırığı ya da melek öpücüğü deniyormuş kalıcı da olabilir geçicide. Benim oglumda da var aynı yerde. Ayrıca eşimde de var aynı yerde ve geçmemiş bence çok tatlı duruyor 🥰