Deletedmom60 Bsrsyy94 o ne demek anlamadım acaba bezi fazla dolduğu için bezin içindeki kuma benzer şeyler mi çıkıyor onu mu diyorsunuz
Mirac_21032019 Bsrsyy94 fazla cis yapmis bezin icindeki seyler onlar cisi gorunce sisiyolar sık degistir altini
ppzeynep Bsrsyy94 12 aydır Sleppy kullanıyorum. Sadece 1 paketin tamamı o şekilde çıktı. O paketten kullandığım bezlerde istisnasız her bez değişiminde jeller vardı. Onun dışında hiç olmadı. Üretim hatası diye düşünüyorum.
Bsrsyy94 Deletedmom60 tuz kristali gibi bişiye benziyordu. Çok doldurduğundan bezin içindeki jeller çıkıyormuş sanırım
Bsrsyy94 17062019 2,3 saatlik beziydi aslında sürekli karşılaştığım bi durum değildi ondan tedirgin oldum
Mommysharkdoodoodoodoo Bezin içindeki emici partiküller fazla çişini yaptığı için üst tabakayı delip dışarı çıkıyor. Yanlışlıkla çişli bezini yıkamaya attığımda o partiküller devasa bir şekilde çıktı makineden ordan biliyorum 😁