Annelerim merhaba günaydın öncelikle , 4 ay 26 günlük oğlum var gazdan bıktım artık , gündüz hiçbir şey yok gece oldu mu o gazlar nasıl oluyor bilmem kullandığınız gaz damlası veya başka ilaç var mı ? Bana önerir misin ? Lütfen fikir verin yoksa ben delircem 😶 rezene içiyorum dikkat ediyorum bu şekilde gazı oluyor sürekli napmam lazım bilemedim vallahi 🥺🥱