Yasemincmk Nelee yapysnz gecmesi icin sersem tavuk gbiyim sabahtan beridir kzimi uyuttum bnde uyudum ama yok gecmedi 😢😢
Garfield Yasemincmk merhaba adaşım, emzirmediğim için migren atağı hapımı içiyorum 1 saatte kendime geliyorum. Siz emziriyormuşsunuz size bol su ve mentol taşı öneriyorum. Geçmiş olsun valla bu migren çok fena bir ağrı insanın bütün hayatını etkiliyor keşke temelli bir çözüm bulunsa
nikimikedi7 Yasemincmk Nane yağı ile şakaklara masaj, parolü su ile değil acı kahveyle yutmak, bol suç içmek en rahatlatanlar. Migren hapı kullanılamadığı için emzirirken, en çok bunlar iyi geliyor.
Peki Yasemincmk gel sarılalım 💆🏼♀️ 2 gündür çekiyorum ben de emziriyorum parol içiyorum migren taşı kullanıyorum kızım uyudukça uyumaya çalışıyorum ama yok geçmiyor bende işe yaramadı belki sende işe yarar ben artık kafayı yemek üzereyim çünkü kızımın da azı dişi çıkıyor çok huysuz ve atak haftasındayız 😨
Yasemincmk Garfield ah keske ama yok iste 😢😢 parol iciyrm ama yok bide kzm agliyo onun ustune daha kotu oluyor😢😢
Yasemincmk Peki cook gecmis olsun parol ates olsa cumbus kadar yer yakmaz ya hu😢😢 birde kulagimn icinde siwilce midir çiban midir birsey cikmis o da agritiyor🤔😢
Peki Yasemincmk ayyy çookk geçmiş olsun canım başka ağrı kesici içemediğimiz için parolla yetiniyorum 😞