4., 5. Aylarda kilo alımı hep azalıyor. Genel bir durum bu korkmayın. Zaten başlardaki gibi hep 1 kilo filan alsalar 1 yaşında en az 13 14 kilo olmaları gerekir. 6. Ayda ek gıdayla biraz toparlıyorlar. Sonrasında da az az kilo almaya devam ediyorlar. Ama normal gidişatı da bu şekilde zaten. Yani üzülmeyin ilk aylar o şekilde aldıysa sütünüz yeterlidir. Bir de bu aylarda etrafa ilgileri arttığı için dikkatleri dağılıyor ondan da eskiye oranla az emiyorlar.