reinamm Elifkaya95 evet dalindn oluyor çünkü içinde SLS var. https://www.instagram.com/p/Bsuz2BEl0Fi/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1qs8vpknsittd Bakın dalinin içeriği. Ben bu sayfa sayesinde buldum doğal içerikli sampuanları. Mustela aldım çok memnunum
Mervecik1 Elifkaya95 https://must-havess.blogspot.com/2019/02/lancome-la-nuit-tresor.html?m=1 Canım bloguma bakabilirsin
Bilgess Elifkaya95 Ben bübchen kullanıyorum tavsiye ederim.Boynu muhtemelen katlandığı için pişik olmuştur bizde de olmuştu yine bübchen krem sürmüştüm geçmişti.
miliaris Elifkaya95 biz mustela kullaniyoruz ama ilk 3 ay bizde ayni sorunu yasadik, basini boynunu kontrol etmeye basladigi zaman geciyor, bol bol nemlendirici pisik kremi surun..