Anneler birsey sorucam 1haftadır bebegim gece 20dakkada bir kıvranıo uyanıo emziriom tekrar uyutmaya calısıorum tekrar uyuo tekrar uyanıo bu 1haftadır saat bası 20dakkada bçyle söylenio aglıo uyanıo… Acaba bebegim doymuomu? Once en azndan 3 4 saat uyurdu simdi kafayı yedirtio… Coklu gda alerjmz var katı diyetteim 5aydır acaba sütümmü azaldı yoksa bu aylardaböyle uyanması normalmi zaten alerjye baglı gazı var hc btmio kıvranması gün içinde çişli bezi 4 tane oluogeceden kalma bezle çişin rengi acık renk doymasa koyu sarı olursmi aç kalsa