Annis-ogul Gorkemkc rica ederim ins en kısa zaman da yaptirirsiniz bebisler büyüdükçe zor oluyo.cok geçmiş olsun
Annis-ogul Mom089 cok gec kalmamissiniz ama yaşına girmeden yaptirin gerçekten oyle cok zor oluyo bebisler buyudukce.
denizalbinannesi Mom089 evet banyo da yaptrdık bz doktor soyledı aparatsız dıkıssız olduk bz yozgatta sehır hastanesinde Necip Fazıl Aras Cocuk cerrahisine cok memnun kaldık tavsiye ederim Instagram dan arastır istersen cnm
mrstucii06 Mom089 ben 2 aylikken ozelde yaptırdım klipsli ve lokal anestezili oldu cok kolay geçti ne kadae küçük o kadar iyi dedi doktorum ilk gun zor olur 4 12 saat sonra normale döner bakimini düzgün yaptıktan sonra 2 haftaya hic biseyi kalmaz