Ama şu 3 gündür idrarında mı yoksa sünnet yerinden mi kan geliyor bilmiyorum bezini her açtığım da kan var kızlar bu durumu yaşayan var mı ayrıca doktor 10 gün banyo yaptırmayın dedi pipisinin dikiş yerlerinde şişme var doğu da görev yapıyoruz doktora gidemiyoruz terör bölgesindeyiz eşim dönünce 2 güne gideceğiz inşallah bu durumu yaşayan bilen var mı 😞