Dk72 Aysecik17 ne iş yapıyorsunuz acaba bende bu konuyu öğrenmeye çalışıyorum bir kaç gündür de Bi sonuca ulaşamadım. Alabilir miyim nerden alabilirim nasıl başvuru yapmam lazım
Oze- Aysecik17 doğum parası 300 TL gibi bir şey sanırım ama süt parası yok bildiğim. Çocuğu üzerinize kaydederseniz aile yardımı diye 60 TL ekleniyor diye biliyorum maaşa bugün başvurdun bakalım yatarsa öğrenirim tam rakamları
Aysecik17 Oze- canım 77 lira ben alıyorum. Karı koca memursa erkek alıyor genelde. Eşim de memur ama ben alıyorum😊
Misterious Tiroit çalıştığınız kuruma dilekce veriyorsunuz çocuk yardımı almak istiyorum diye zaten personel işlerine giderseniz durumu söyleyince matbu dilekçe verirler imzalarsiniz maasiniza eklenir yalnız anne ya da babadan sadece biri alabilir