Daha önceden çekilmesi gerekiyordu ama korktuğum için antibiyotik kullanıp çektirmemiştim 2 gündür hafif hafif ağrı yapıyordu bu sabah da boğazımı şişirdi. Sanki soğuk bisey içmişim de boğazım şişmiş gibi yutkunurken ağrıyor. Oğlum 1bucuk aylık emiyor ilaç da kullanamam var mı başına gelen ne yapabilirim anacuklar😋🤔