Ezgiasya aynı şikayetkerden bende doktora gittim canım grip olmuş bizim sıpa 💕buhar makinesi işe yarar mı diye de sordum çok aman aman faydası olmaz ama tabi bizim bile boğazımız kuruo dedi wee well in aldım ben çok da memnunum burnu çok tıkanmıo artık ve rahat nefes alıo oda bizde 😉