Merhaba anneler beni az çok eskiden olanlarda bilir kısaca özet geçeyim kızımda çoklu gıda alerjisi 3ayda başladı şuan 1 yaşındayız çok şükür. Ama ek gıda malesef ki bi düzenimiz yok hatta yeni yemeye başlafık oda tadımlar olarak. Test yaptırdım malesef değerler yanıltıcı oldu çözüm bulamadık doktorlar 1 yaş sonrası grlin dedi. Neyse dün yoğurt verdim artık 1 tatlı kaşığı şükür ki hiçbişey olmadı drmekki yiyebilicez die düşünüyorum. Şimdi size sorum ise nasıl bir yol izlediniz. Bi yerdr okumuştum işlenöiş olduğu için süt ve süt ürünlerini hazır tüketin diyordu nr kadsr doğru tecrübelerinizle bana yön verirsenz çok öutlu olurum. Çok bocalıyorum şu süreçte. Direkt kendi yemeklerimizden mi vermeliyim yoksa özel mi yspmalıyım. Ve en önemlisi un ve unlu gıdalarda hangisini kullanmalıyım normal ekmrk istrmişti grçenlerdr çok ağladı bende 1 parça vermiştim yüzü isilik gibi olunca beyaz un yerine alternatif aramaya başlafım ama net bir sonuca varamadım. Bana tecrübelerinizden yardımcı olurmusunuz🙏💐