kızlar çocuğum 15 günde hiç kg almamış ve doktor mama takviyesi yapalım dedi biberonla mama veriyorum bi yandan korkuyorum emziriyorum aynı zaman da tek göğsümden 2 saate 50 cc alıyorum ama normal manada bile 60 cc içip kızıma az geliyor daha 51 günlük anlamıyorum birde yağlı süt sonda diyorlar bebeğim emse bile en son göğsümde yine süt oluyor az da olsa tamamını bitirmiyo anlamadım ve kg almamış 2 saate bi emzirdim sütüm mü yaramıyor acaba