Hepimom benim oğlumda defalarca uyanırdı gündüz max 30 dk uyurdu 1 kg a yakın alırdı ayda. Ki hala gündüz öyle 500 gram alıyorsa yeterli. Biz anneler biraz fazla evham yapıyoruz yapmayın bence, mamaya gerek yok gibi belki atak döneminde o yüzden sık uyanıyor veya dişi çıkacak ben 4. Ayda Çıkarmışım mesela o zamanda iştah kaybı oluyor uykusu sürekli bölünüyor sadece açlık değil sebep iyice gözlemleyin bakalım sebebe göre çare bulursunuz umarım 🤗