Yeliz1905 bana doktorum ilk gün çay kaşığı 2. Gün yemek kaşığı 3. Gün eğer yiyorsa 1 çay bardağını geçmesin. Zaten hiç bir zaman yemedi öyle başlarda. Günlük ek gıda en fazla 1 çay bardağı 6. Ayda. Rutin öğünü bozmadık mama aralarında verdim. 7. Ayda 1 öğünÜ vermeye çalışTım ama olmadı iştahsız bir bebekti. 8. Ayda yavaş yavaş alıştı 9. Ayda 2 öğüne çıktık. 1 yaşındayız şimdi 3 öğün 2 ara öğün her uykuya geçişte mamada içiyor içmediği günlerde oluyor. Ben ona göre davranıyorum birazda. Öğünden çok kendi kendi yeme alışkanlığı kazandırmak istedim