Merhaba kızlar yaklaşık 5 ay önce sezeryanla genel anestezi ile doğum yaptim doğum yaptıktan bi kac hafta sonra farkettimki surekli bel tutulmasi ve yogun bel agrisi yaşıyorum bu agri beni uyutmuyor uykumdan bile uyaniyorum cok uykusuz oldugum halde uyuyamıyorum agridan ayni olay hakkinda bilgisi olan varmi beni aydinlatirsaniz sevinirim😓