neredenbileceksinizz Merhaba güzel anneler bekarken taktığım 90 beden şimdi 100 lere geldi bebişim 15 günlük ve 15 gündür yoğunbakımda emzirmeye gidiyorum. Sorum şu göğüslerim çok büyük olduğu için ben tek başıma meme ucunu ağzına veremiyorum hemşire tam yapıyor ama inşallah bu cuma çıkıcak yavrum eve gidicez. Bunun bi püf noktası var mı nasıl yapıcaz?
Gorkemkc neredenbileceksinizz parmaklarını göğüs ucuna doğru makas şeklinde sık ön planda göğüsün değil ucu olsun bebeğin ağzına doğru sür ucu o açıcaktır zaten ağzını göğüsünü fazla ittirmedrn ucunu ver ağzına çekiş gücüne bağlıda sen bebeğin üstüne eğilme dik dur bebeğini biraz sana doğru eğimli emzir
Arasannesi neredenbileceksinizz baş parmagınız yukarıda tam bastırmadan dıgerlerı göğsün altında destek olacak şekilde.yani kanallardan süt akışını engellemeyecek ve göğüs sarkmasını engelleyecek tutuş şekli budur.emzirme uzmanları da bu şekilde anlatır zaten.göğsün sadece ucunu degıl kahverengı kısmın tamamını alabılıyor bebek agzına.dogdugu gün bile bu sekılde emzırebılmıstım.hem agzı daha az yoruluyor bebegın hem de süt akışı yıne daha rahat oluyor diğer türlü daha az gelir daha fazla çaba sarfeder
Gorkemkc Hazalperi yatarak bebek emzirmekmi ? Sakıncalı bir bilgi yatarak asla bebek emzirilmemeli birde 15 günlük benek yani bu
neredenbileceksinizz Hazalperi solunum sorunu vardı kuzum o yüzden yoğunbakımdaydı. Şimdi korkudan emzirirken hareket bile edemez oldum ☺️ Yatarak da denerim çıkınca ama
Faray Gorkemkc canım uzman çocuk doktoru görkem astarcıoğlu nun emzirme önerilerinin arasındadır yanına yatırarak emzirmek
Kezi Tebrik ederim canım hiç zor deil gözünde büyütme bana da ebeler öğretti. Bebeğin vücudu sana dönük olacak şekilde tut göğsünü C şeklinde tut zaten bebek yakalıyor, sonra bırakabilirsn başparmağnla memeyi çek ki bebeğin yüzünü kapamasın 🌸
neredenbileceksinizz Kezi deniyorum ağzına alıyo 2 kere çekiyo uyuyo hala yoğunbakımda çıkmadı acaba kokumu özlediği için mi emmek mi istemiyo
neredenbileceksinizz Gorkemkc sadece ucunu emince de yara olmaz mı bide kahverengi yeri verin demişler ama imkansız ağzı minnacık sığmıyor bile yavrumun ağzına anne olmak çok güzel ama bebeğim sanki biblo gibi davranıyorum her an bişey olmasın canı acımasın korkusu var
Arasannesi Gorkemkc makas şeklinde tutmak yanlış bir tutuş şeklidir bilginize.baş parmak yukarı da elin kalan kısmı alt taraftan destekleyecek sekılde tutulmalı ki kanallardan süt rahatça engellenmeden gelebılsın.hem de göğüs sarkmaları önlenmiş olur
Kezi neredenbileceksinizz yok tabi ki 15 günlük ve çabuk doyar benm bebe de uyuya kalınca elini ovuştururm emer eğer derinse hopaltıyorm hemen uyanıyor deneyebilirsn
Arasannesi Faray sadece bahsettiğiniz değil zaten tüm uzmanların tavsıyesidir söylediğiniz doğru.hatta hastanelerde afişlerde doğru emzirme şekilleri arasında görsellerde gösterilir
Gorkemkc Faray ben geçen gün demet akalının programını izlerken çıktı doktor yatarak emzirilmemeli diye anlatıyordu ozaman bazıları destekliyor bazıları drsteklrmiyor
neredenbileceksinizz Arasannesi kahverengi kısmı veremiyorum ki ağzını küçük açıyor memeyi sokamıyorum sadece ucunu tutuyor
Deletedmom0099 benimde çok büyüktü bıraksam tüm yüzünü kaplıyodu o yüzden ben makas yaptım ama benimki çok tazyikliydi o yüzden makastı yoksa diğer arkadaşın dediği gibi alttan destek daha mantıklı. ben hep tutarak emzirdim malesef bırakınca ağırlıktan dolayı ağzından düşürüyodu çok özeniyodum kendi kendine emen bebeklere
neredenbileceksinizz Deletedmom0099 memeyi ağzına nasıl verdiniz emmede sorun yok memeyi ağzına veremiyorum