Purple13 minnosvetontis yok yok ebemiz çok titiz bu konuda biliyorum 9. Ayda bana ulaşamamışlar kardeşimi aramışlar aşısı var yarın diye düşünün. Gelirse ararlar o konuda endişen yokta yani hemen gelir mi işte.
Purple13 GoGirl dediğine göre eylül aşıları duruyormuş daha gelmemiş yani 20 kişi var sırada gelince arıcam dedi. Çok uzamasa bari eczanelerde yok bulmaya çalışıyoruz bakalım aşıları atlamak istemiyorum çünkü