Bebeğim henüz 9 günlük, 4. Gün kontrolünde çok kilo kaybettiği için doktor mama takviyesi verdi yeterli beslenememiş dedi :( şimdi hem emzirip hem mama veriyorum ama sütüm az en fazla 1 memeden 30ml çıkıyor bebeğim onunla dpymuyor ve her gün mama miktarı da yetmemeye başladı 30 başladık şu an 60la dpymaz oldu ne yapıcam bilmiyorum sütüm artısın diye sürekli emziriyorum, tahin helva, kuru meyveler, lactamil, süt arttırıcı çay ne varsa yiyorum içiyorum ama fayda yok çok çok üzüyor bu durum beni