Basakaya canım benimde göğüs ucum yoktu hiç 1 hafta uğraştık annemle beraber tutabilmesi için üstelik 4 gün sütümde gelmedi benim pompa ile sağdım o şekilde gelmeye başladı ve oğlumu göğsüme dayarken annem çay kaşığı ile tepeden döktü sagdigim sütü o şekilde onu emmeye çalışırken göğsümü de tutmayı başardı çok şükür ama bu sürede göğsüm çatladı tabi şuan da emerken çok ağrıyor onun içinde krem kullanmaya başladım umarım iyi gelir.. Ne yapalım evlatlarımız için her acıya sabredeceğiz artık..